23 september 2006

Slovenia! Nesten...


Her skulle det egentlig stått noe om hvor fin tur jeg hadde til Slovenia i dag, men grensevaktene var ikke overlykkelige over studentbeviset mitt, og passet lå hjemme, så da måtte jeg, Emilie og Stephen (som også glemte passet) ta turen hjem igjen. Heldigvis er vi ganske nær grensa her, så det ble bare 10€ og 2-3 timer fram og tilbake, men det var litt surt. Så får jeg heller spørre de andre om hvordan det var i Maribor når de kommer tilbake i kveld.

Noe positivt var det likevel, da jeg kunne bruke dagen til å treffe Birgit og vennen Martin (fra Innsbruck). Skal hilse tilbake til alle sammen! De var på vei til å spille minigolf, så nå fikk jeg endelig vite hvor dårlig jeg var. I tillegg fikk vi brukt hagen til å spise middag og spille spill, og det var egentlig veldig fint her i sola.

Nå skal jeg snart delta i en konkurranse og vinne en ny t-skjorte. Det er nemlig litt få igjen i skapet... Jaja, får vel gå inn å sette over en ny vask.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Enda en T-skjorte ?
Om noen ber deg om en T-skjorte, gi ham 2. (Det er sikkert minst 15 igjen i skapet ditt hjemme.)
Hils tilbake til Birgit. mam

Anonym sa...

Huff da - så kjedelig! Jeg glemte også passet mitt en gang - dengang mellom Tyskland og Sveits. Åja, Sveits var visst ikke med i EU, nei... Den gangen var de heldigvis litt snillere - mine 3-5 mer eller mindre gyldige ID-kort (deriblant et bibliotekkort) funka, og jeg slapp å dra tilbake til Tübingen uten å se Sveits. Du får ha lykke til neste gang... Klem, Guro

Anders sa...

For faa t-skjorter?? Etter alle dei olympiadane du har vore med paa? :p Ja, finn deg ein koknurranse, mann ;) snakkes

Matias sa...

Har ikke få t-skjorter, er bare at jeg ikke har tatt med så mange til Østerrike, og at de jeg har pleier å ligge ganske lenge i skittentøyshaugen...