13 september 2006

Student igjen


Nå er det snart slutt på ferien, med velkomstdag på universitetet for Erasmusstudenter. Det bringer fram et fjernt minne om at jeg faktisk er her for å lære noe. For å studere nye fag. For å gjøre noe nyttig. Til nå har det stort sett vært fest og moro, som det blant annet går an å se blant annet her (Takk til Stephen som har tatt mesteparten av bildene her. Jeg har ikke fjernet noen bilder, så kvaliteten er litt opp og ned). At jeg skal begynne å jobbe nå, det var bare en spøk. Bortsett fra språkkurset, satser jeg på å holde meg ganske langt unna fag ennå en god stund, og heller fortsette å ha det moro her i Graz :)

4 kommentarer:

Anders sa...

Flotte bilder! Ser ut som du kosar deg! Her i Skien er det begynt å bli haust.. så det er dårlig med rulling i gresset her :-/
Snakkes

Anonym sa...

Gøy å få se bilder. Alt ser jo vakkert ut. Ingen bakgater? Ingen slum? Enig med Anders: du virker fornøyd. Og husk å se etter flått når du har rullet deg i gresset! Plukket 10 av meg sist søndag etter en morgentur på hytta.

Anonym sa...

ah, den som kunne være erasmus-student igjen... herlig bekymringsløst liv i en liten avkrok som føles som verdens navle... :)
kos deg!
stine

Matias sa...

Joda, det er bare bra her, det kommer også flere bilder etter hvert.
Nå har det imidlertid blitt høst her også, så rullinga får vente. Det blir kanskje heller til vinteren i snøen :)