30 oktober 2006

Anders på besøk


Denne helga hadde jeg egentlig tenkt å dra til Praha eller Budapest, men tilfeldigheter (eller sløvhet ;p ) gjorde at jeg ble hjemme. Det var kanskje like greit, da jeg ble småsyk på fredag kveld, og lørdag kveld fikk jeg høre av Anders at han og Niek hadde fått flybilletter til Graz med en konvolutt med 50£ på deling av skolen (Ungdom i Oppdrag).

Vel, uten planer for søndagen, dro jeg i totida ut til flyplassen, og møtte dem der. Det viste seg at de hadde fått en kontaktperson, men vi dro heller til meg og spiste middag. Deretter gikk vi på besøk til Marion, og ble bedre kjent over et slag kuhhandel. Før vi gikk til sengs (fikk låne denne (sove)sofaen fra Stephens rom) fikk jeg også bekreftet at Anders knuser meg i SET :( (15-10 og 16-9). Bare vent, Anders, kommer til å øve dag og natt ;-) I morgen treffes vi også til middag hos Marion før erasmus-treffet på Propeller og halloweenpartyet på universitetet, mens Anders og Niek får overnatte der en natt. Heldigvis er det ingen undervisning på allehelgensdag på onsdag.

Norskundervisningen er nå utvidet til 4 personer, med Marion og en venn av Nessa. Vel, de er alle kjempegreie, dessuten er det morsomt og lærerikt å lære bort norsk. Begynner å lure på om undervisninga på universitetet ikke er noe god...

1 kommentar:

Anders sa...

øvinga ga jo resultater! :) Takk for veka, Matias. Veldig bra aa sjaa deg igjen! :)