12 desember 2006

Juleferie!


Da var siste eksamen for i år ferdig, og det gikk ikke så galt som jeg fryktet på forhånd :) Na, ja, uansett går det jo an å konte (ta ny eksamen) i januar, men det er forhåpentligvis ikke nødvendig. I går var det analyse og algoritmer, i dag var det anvendt kryptografi. Begge deler er egentlig ganske artig.

Feiring


Hva gjør man når eksamenene er ferdig skrevet? Vel, i dag var det tilfeldigvis en bryggeriekskursjon til Puntigamer bryggeri, der vi fikk en omvisning og, bombe, øl! I tillegg er det et "stammtisch", et erasmustreff på en kro i nærheten i kveld. Antar at jeg blir der en stund, før jeg får en god natts søvn. Så gjelder det å pakke før skituren på torsdag. Jeg gleder meg allerede!

Ønsker til jul


Hvis det er noen som ønsker seg ting fra Østerrike, må du si i fra, så kan jeg ta det med til Norge. Greit om du sier i fra i god tid, så får jeg tid til å kjøpe det før jeg drar hjem 22. Desember.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hvilke spesialiteter kan du anbefale fra Østerrike??
Uansett ønsker vi oss litt underholdning i juleselskapene, og der regner vi med deg. Du har vel plenty erfaring med selskapsleker etter alle sosiale aktiviteter siste halvår. Og så har du jo god tid til planlegging... Gleder meg!

Anders sa...

1 stk lilla sjongleringsball er det eg håpar på ;) God skitur forresten!!