18 februar 2007

Sykkeltur


Greit nok, jeg er litt slapp av og til, men da Jacek fra Polen inviterte til en sykkeltur til kronprins Rudolfs Warte (utkikkstårn), hadde jeg ikke noe bedre å gjøre. Dessverre kom det ikke flere, men vi fikk i hvert fall en fin tur. Dessuten kunne jeg teste den nye sykkelen min skikkelig, som jeg kjøpte av Eva som måtte dra tilbake til Ungarn. Så nå har jeg en terrengsykkel som jeg tror er mer solid enn den som gikk i stykker :)

Selve målet med turen, utkikkstårnet, var ikke den helt store opplevelsen, men utsikten fra høydedraget sør for Graz var jo fin. I tillegg er det jo hyggelig å dra på tur sammen med noen.

Mens vi venter på USI


Som for 2 poster siden, er det i morgen påmelding til USI-kursene (universitetsidretten) for sommersemesteret, og da kommer en del til å legge seg foran inngangen (inne i selve bygget) for å sikre seg påmelding på populære kurs mens det ennå er plass. Blant annet Birgit, Florian og, hvorfor ikke, jeg også! Vi tar med sovepose og spill, så det blir forhåpentligvis ikke kjedelig, og klokka 12 starter bursdagsfeiringen min, så må kjøpe eller lage en kake jeg kan ta med. Halv syv får vi et nummer, så vet vi når vi kan komme å fylle inn skjemaet. Innen da bør jeg ha bestemt meg for hvilke kurs jeg vil ta.

Ingen kommentarer: