21 august 2006

Kladdebok, første gang... andre gang...


Etter over en måned hjemme i Kristiansand, og med unnskyldningene brukt opp, har jeg ikke lengre noe valg. Kladdebøker fra 12 års skolegang står i hylla, i hvert fall en god del av det. Derfor starter jeg en auksjon nå. Hvis jeg blir berømt, blir notatene sikkert verdt masse penger... Jeg hører 0 kr. fra søppelkassa, hører jeg 50 øre? Notater første gang, andre gang, tredje gang, solgt. Jaja, det blir forhåpentligvis resirkulert til noe fint. Bildet viser en mattebok fra 1. klasse og masse notater og kladdebøker.

Jeg har i hvert fall lært noe, at jeg er elendig til å kaste ting, og når jeg først har storopprydning, må jeg jo se gjennom alle tingene, det kan jo være noe bra der. Derfor er det greit å ha litt lang sommerferie. Dessuten trenger det ikke bli så mye framover, nå lagres jo det meste på data, og der er det jo ikke noe problem å spare på det meste. Så får jeg satse på at noen om ti år har laget en bra søkemotor for å finne nåla i høystakken :)

2 kommentarer:

Anders sa...

Kjenner meg igjen Matias! I går sendte eg ei stor kasse med kladdebøker heim til mamma og pappa, til forvaring.. Ein dag blir det kanskje verdt ei krone..!

Gratulerer med blog!! Det her er eg spent på :) kjem til å bli veldig greit å ha for å følge med på kva som skjer med deg :)

Anonym sa...

Oi! Regnereisen! Mange gode minner!