23 april 2007

Brunsj


Nå er det virkelig godt og varmt vårvær her i Graz, og søndag var det internasjonal brunsj i parken. Alle tok med seg noe mat, gjerne fra sitt eget land, og alle kunne smake på hva de andre hadde med seg. Tydeligvis er geitost ikke så veldig godt kjent her, men det var jo noen som likte det også. Ellers var det også frisbee, volleyball, kubb, så vi hadde det riktig greit. Så greit at jeg ikke merket at huden etter hvert ble litt rød... Men jeg håper det blir gjentatt.

Topcoder


Jeg skrev i forrige post om konkurransen, og dessverre var oddsen rett, jeg kom ikke videre. Men det er jo nye konkurranser seinere, og nye muligheter for t-skjorter.

Studentenheim


Hvis jeg skal bli i Graz til neste år, vil jeg ha et nytt sted å bo. Nå har jeg fått et tilbud, så det skulle ikke være noe problem lengre. Vet ikke hvordan det ser ut, men det er ganske sentralt (omtrent som nå), og jeg har fått det anbefalt. Dessuten er det en del billigere enn det jeg har nå også.

Hallo, Matias!
Wie wäre es mit 1.9.2007 im neu renovierten Trakt. W701 / Einzelzimmer - Kasten, Bett, Regal, Tisch, Internetanschluss gratis und Kabelanschluss, Bad/WC natürlich ab sperrbar, für 5 Leute plus gemeinsamer Küche und Aufenthaltsraum.
Preis: 240,-- (miete) Kaution 320,-- (Auszug retour), 30,- Verwaltung
Vertrag kannst du bei mir (heidi) von 8:00 bis 14 : 00 Uhr erhalten. Lg heidi

Bloggverktøy


Skrev noe om dette for en stund siden, men jeg skriver igjen:
For å få en epost for hver nye bloggpost, send en tom epost til matiasholte-subscribe@googlegroups.com og følg instruksjonene i eposten du får tilbake. Epostene inneholder bare tekst, så gå til bloggen for å se eventuelle bilder. I tillegg fins det også en rss-feed ("Abonner på: Innlegg (Atom)" nederst på siden, eventuelt klikk på rss-ikon). Det er ikke noe å bry seg om for de som ikke vet hva det er for noe.
Ellers er det kjempemoro med alle som skriver kommentarer, tusen takk :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hvis gjentagelsene blir mange, blir huden ikke bare litt rød... Du som leser matte, har vel hørt om faktorer?